Valdymas patarimų – bėgantis karštame ore

parašė , 2013-02-02 11:39

Dauguma bėgikų mėgsta tai, kai šalti oro lūžiai ir šiltesnis orai atvyksta. Aš žinau, kad aš esu vienas iš tų bėgikų. Tačiau, jūs turite paimti tam tikrą atsargumą, bėgdamas, kai oras pasidaro karštas. Skaitytas toliau patarimams tam, kad bėgtų šiltesniame ore.

Visų pirma, jūs turite įsitikinti, kad orai deramą apsirengimą karštam orui. Jūsų bėgantys drabužiai turi būti ir laisvu pritaikymu lengvos spalvos. Tai padės jūsų kūnui pasilikti šiek tiek vėsiau. Jūs turite dėvėti techninį apsirengimą. Ką tai reiškia rengia padarytas iš medžiagų, kurios yra specialiai padarytos bėgikams. Ši medžiaga bus dagtis drėgmė toli nuo jūsų, kaip jūs prakaituojate ir taip pat padedate laikyti jus šaldytuvą.

Be to, į jūsų apsirengimą, jūs norite įsitikinti, kad jūs nedėvite medvilninių kojinių. Jūsų kojines turi taip pat padaryti iš drėgmės wicking medžiaga. Medvilninės kojinės laikysis drėgmėje, kai jūsų kojos prakaituos ir gali sukelti pūsles.

Aš taip pat mėgstu dėvėti kepurę ir bėgančius saulės akinius, kai aš bėgu. Kepurė padės jums su ryškia šviesa nuo saulės. Žiūrėdamas prisimerkus per daug nuo saulės gali sukelti galvos skausmus, kadangi jūs bėgate. Saulės akiniai padės apsaugoti jūsų akis nuo saulės – ir padėti jums su ryškia šviesa, taip pat.

Jei tai galima su jūsų sąrašu, pabandykite bėgti ryto pradžioje ar vėliau vakare. Jūs norite išvengti bėgti per karščiausią dalį dienos, ypač kai saulė yra ryškiausia. Geriausias laikas, kad bėgtų yra ryto pradžioje kaip tik prieš saulėtekį.

Jūs norite dėvėti sunscreen, kad apsaugotumėte save nuo saulės spindulių, jei jūs persekiojate saulę, prieina. Ieškokite sportinio tipo sunscreen, kuris yra neperšlampamas. Jie yra dideli ir yra priversti užtrukti, kadangi jūs prakaituojate per savo treniruotę.

Kai diena yra ypač karšta ir drėgna, nepastumkite savęs. Jei jūs turite ilgesnį prabėgimą, ar greitis sprendžia suplanuotas, jūs galite norėti iš naujo suplanuoti tai kitą dieną. Įsitikinkite, kad jūs bėgate protingas.

Ir, svarbiausiai, įsitikinkite, kad jūs liekate hidratuotas. Jūs norite įsitikinti, kad jūs geriate anksčiau, per arba po jūsų prabėgimų. Atsiminkite šlapimo testą – tai turi būti aiškiu ar išblyškusiu geltoniu, jei jūs esate tinkamai hidratuotas.

Aš mėgstu bėgti šiltesniame orai aš taip pat žinau, orai Panevėžyje būti protingi, kai jie vadovauja lauke ant tų vasaros prabėgimų. Aš tikiuosi, kad šitie patarimai padės jums bėgti saugiai karštame ore.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>