19 geriausios kokybės maistų sveikiems plaukams

parašė , 2017-08-27 22:39

Aš visada sakau, kad viskas, jūs įdedate savo kūną išeina per jūsų plaukus. Tai yra geriausios kokybės teisingas! Tai yra, kodėl jie tikrai susilpnina testus per plaukų pakrantes, ar kodėl sergantys žmonės ant daug vaisto turi trapius plaukus. Taip su tuo pasakytu, tai turi turėti prasmę, kad, jei jūs turite nesveikus valgymo įpročius, jūs lauktumėte savo plaukų būti nesveikas be to. Turėkite galvoje, kad plaukai, kuriuos jūs matote už savo kūno yra negyvi. Nėra daug, jūs galite padaryti, kad pakeistumėte tuos plaukus, bet nauji plaukai, augantys, gali būti stipresni ir sveikesni. Šiame straipsnyje, aš ketinu aptarti aukščiausius maistus, kurie privers jūsų plaukus pasidaryti sveiki ir ilgi.
19. Špinatas

Špinatas yra puikus šaltinis Vitamino-A ir vitamino-C, kuris jūsų kūnas turi pagaminti sebum. Sebum yra natūrali galvos odos nafta, išskirta plaukų folikulų. Tai dirba kaip kūno natūralus plaukų kondicionierius.

Špinatas yra taip pat supakuotas su geležimi ir kalciu.

18. Pomidorai

Lycopene yra surastas pomidoruose, ir yra taip pat surastas priešinėje liaukoje. Vyriškas struktūros nuplikimas ir prostatos problemos yra sukelti to paties chemikalo, dihydrotestosterone (DHT). Lycopene turi antioksidantus, kurie mažina fermentą, kuris paverčia testosteroną į DHT, trukdydamas vyriškam struktūros nuplikimui. Lycopene yra galingesnis, atvykdamas iš virtų pomidoro produktų kaip pomidoro padažas ar pomidoro pasta.

Jie yra taip pat turtingi biotin, Vitamino-A ir vitamino-C, kurie yra visi dideli dalykai sveikiems plaukams.

17. Pupos

Pupos kaip inkstų pupos ir lęšiai yra labai svarbi sveikos plaukų dietos dalis. Į priekį, su baltymu, jie turi daug geležies, cinko ir biotin. Biotin stoka yra nesveikų plaukų priežastis. Tai pravardžiuojama "plaukų vystymosi" vitaminas.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

16. Kiviai

Kiviai yra pakrauti vitaminu-C ir antioksidantais. Vitaminas-C padeda jūsų plaukams trukdyti skilimui ir dužimui. Jie yra taip pat turtingi vitamino-E, folio rūgšties, cinko, kalcio ir geležies, kurie yra visi dideli dalykai sveikiems plaukams.

15. Paukštiena

Paukštiena yra puikus šaltinis aukštos kokybės baltymo, nuo kurio sveiki plaukai klesti. Be teisingo kiekio baltymo ar su žemos kokybės baltymu, jūs turite laukti silpnų trapių plaukų ar plaukų spalvos praradimo.

Plaukai yra sudaryti iš 91 % baltymo. Tai daro prasmės teisę? Jei jūsų kūnas negauna baltymo kiekio, tam reikia, tai ketina nupjauti aprūpinimą į plaukus iš pradžių.

14. Kiaušiniai

Kiaušiniai yra vienas iš geriausių baltymo šaltinių ten. Nesvarbu, kaip jūs valgote juos, jie yra dideli jūsų plaukams.

13. Raudonas Vynas

Raudonas Vynas turi savyje bioflavonoids, kurie, kaip žinoma, padeda keratin vystymuisi ir apsaugo prieš keratin degradaciją. Antioksidantai raudoname vyne yra dideli jums kadangi jie dirba, neutralizuodami natūralias "laisvas radikalias" molekules kūne. Jei laisvi radikalai yra neliesti, jie gali sugadinti pagrindinę sveikų ląstelių struktūrą, kuri palieka juos atidarytus ligai.

12. Visi Grūdai

Sudėtingi angliavandeniai, kaip surasti visuose grūduose, padeda jūsų kūnui surinkti baltymus plaukų vystymuisi. Jie taip pat turi savyje daug cinko, geležies ir vitamino-B.

11. Tamsus Šokoladas

Jūs esate turbūt taip sujaudintas, kad perskaitytumėte tai. Tačiau, turėkite galvoje, kad aš kalbu apie šokoladą su aukštu flavanol turiniu, ir tai padaroma iš 60 procentų kakavos. Šis šokolado tipas padeda hidratuotam odos buvimui ir saugo nuo saulės pakenkimo. Nauja kakava turi aukščiausius antioksidanto lygmenis pasaulyje. Tai turi dvigubas antioksidantai raudono vyno, ir trys kartai žalios arbatos antioksidantai. Kaip raudonas vynas, tai turi savyje aukštus lygius flavanoids, greta kalcio, cinko, geležies ir vitamino-B.

10. Pienas

Kai žmonės galvoja apie jų būtino kalcio suvartojimo gavimą, jie galvoja apie pieną. Mes galime padėkoti, kad visi tie "Gavo Pieną?" skelbimai tam. Bet tai teisinga; Pienas yra vienas iš geriausių šaltinių kalcio, ir kalcis yra svarbus plaukų vystymuisi. Kalcis yra suvartotas plaukų folikulų, kad pagamintų keratinized baltymą, kurie priverčia plaukus atrodyti spindintys ir stiprūs.

Pienas taip pat turi savyje išrūgas ir kazeiną, kurie yra du aukštos kokybės baltymo šaltiniai.

9. Austrės

Austrės yra labai turtingos cinko, kuris padeda odos ląstelės atnaujinime ir remonte. Tai yra būtina sudedamoji dalis į sveikus plaukus. Ant visa to viršūnės, manoma, kad jie yra afrodiziakas, taip pasilinksminkite, valgydamas juos.;)

8. Batatai

Batatai yra supakuoti su betos karotinu, kuris saugo prieš senėjimą. Betos karotinas yra paverstas į Vitaminą-A, kai kūnui reikia to, su palaiko vystymąsi ir kaulo išsivystymą ir saugo nervo pluoštus, kuris priveda prie sveikų plaukų, odos ir nagų.

7. Rūkyta kiaulienos šoninė

Jūs kada nors manėte, kad jūs pamatysite dieną, kad jūs perskaitėte "rūkytą kiaulienos šoninę" sąraše daiktų, kurie yra geri jums? Nors tai nepadės jums prarasti svorį, rūkyta kiaulienos šoninė yra aukšta baltyme, vitamine-B ir cinke.

6. Raudona Mėsa

Iš pradžių šalin, raudona mėsa yra aukšta baltyme. Tai yra taip pat didysis šaltinis vitamino-B, cinko ir geležies, kurie yra visas pagrindas sveikiems plaukams. Tik venkite maitintis per daug, todėl, kad tai gali sukelti aukštą cholesterolį, ir per daug baltymo gali sukelti šlapimo rūgšties padidėjimą (dėl neįsisavinto baltymo), kuris gali privesti prie plaukų slinkimo.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

5. Morkos

Morkos yra turtingos Vitamino-A, kuris padeda skatinti sveiką galvos odą. Kadangi plaukai yra užauginti galvos odoje, išmintinga sulaikyti sveiką aplinką plaukams, kad užaugtų. Sveika galvos oda = sveiki plaukai.

4. Jogurtas

Jogurtas turi savyje probiotics, kurie yra geri bacterias, kurie gyvena jūsų skrandyje. Šitie bacterias padeda jūsų kūnui sugerti baltymą taip pat kaip gerus vitaminus ir mineralus, kurie yra būtini plaukų vystymesi. Jūs galite suvalgyti visą baltymą pasaulyje, bet jei jūsų skrandis nebus geros būklės, tai bus tik išeikvojama.

3. Šilauogės

Šitos nepaprastai skanios uogos turi aukščiausius lygius antioksidantų iš visų vaisių. Antioksidantai, tarp kitų didelių daiktų, saugo jus nuo pirmalaikio senėjimo.

2. Lašiša

Lašiša yra vienas iš geriausių maistų, pasiekiamų gražiems plaukams. Tai natūraliai pakraunama omega 3 riebios rūgštys, baltymas, vitaminas B-12 ir geležis, kurie yra visas pagrindas plaukų vystymuisi. Omega 3 riebi rūgščių palaikymo galvos odos sveikata, ir stoka gali būti sausos galvos odos priežastis su nuobodžiais plaukais.

1. Riešutai

Skirtingi tipai pakvaišę pasiūlymas skirtinga pašalpa. Graikiniai riešutai turi savyje alfos-linolenic rūgštį, kuri yra omega 3 būtina riebi rūgštis, tai sąlygoja jūsų plaukus. Anakardžiai, migdolai, pekano riešutai ir graikiniai riešutai yra visi didieji šaltiniai cinko, kuris saugo jūsų plaukus nuo metimo. Braziliški riešutai yra vienas iš geriausių šaltinių seleno, svarbaus mineralo jūsų galvos odos sveikatai. Pušiniai riešutai yra didysis šaltinis baltymo, kuris yra būtinas plaukų vystymuisi.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>