Kaip miegas yra susietas su akne

parašė , 2014-04-03 12:51

Mes visi žinome, kad geros nakties miegas duoda labai būtiną poilsį mūsų protui ir kūnui. Bet, gyvenimas yra taip reiklus šiomis dienomis, kad daug žmonių nemalonėja suplanuoti savo miego laiką. Kai jūs esate perkrautas su jūsų darbu, jūs manote, kad vienintelis būdas pasilikti priekyje paaukoja jūsų miegą ir darbą daugiau. Galbūt, jūs galite kompensuoti prarastą miegą, kai tik jūs esate laisvas! Bet, jūs kada nors darote pauzę, kad galvotumėte, kaip toli tai gali paveikti jūsų sveikatą? Tai pasakė, miego trūkumas gali net pabloginti aknę. Bet, kas tikrai miega, turi bendro su akne? Gerai, tik sulaikykite šalia savo prielaidas ir skaitykite toliau, kad studijuotumėte miego atėmimo pasekmes.
Miegas yra fiziologinis jūsų kūno reikalavimas. Tai gyvybinis išlaikymo procesui, kuris atstatys jūsų ląsteles ir atgaivins jus protiškai ir fiziškai. Be miego, jūs negalite sveikti nuo įtampos, kuri yra neišvengiama šiandienėje neramioje gyvensenoje. Miego trūkumas didina jūsų kūno insulino pasipriešinimą ir įsiliepsnojimą. Studijavimas rodo, kad nemiga priveda prie padidintos gamybos prokurstančių cytokines, kuriuos svarsto kaip įsiliepsnojimo indikatoriai. Bet koks įsiliepsnojimo mastas stiprina visus aknės tipus. Kaip? Aknė yra kurstanti odos sąlyga. Tada atvyksta įtampa. Kai jūs esate pastumtas į įtemptą situaciją, jūsų kūno paleidimo įtampos hormonus. Šitie hormonai turi nepalankų padarinį ilgame prabėgime., Pavyzdžiui, jie verčia jus persivalgyti, ir persivalgymas paveikia jūsų visą kūną, apimdamas jūsų odą. Studijavimas rodo, kad dieta yra susieta su akne be to, ir jūsų valgymo įpročiai sudaro jūsų dietą.

Kas tiksliai yra miego atėmimas? Kiek valandų jūs turite miegoti? Tai keičiasi nuo asmens asmeniui. Yra žmonių, kurie miega tiktai penkias valandas dieną ir lieka aktyvinti ir atgaivinti, ir kiti, kurie gali miegoti dešimt valandų, bet pabunda, jausmas išvargo ir irzlus. Kaip tai galima? Kadangi, mes manome, kad daugiau mes miegame, geresnis, mes jaučiamės. Iš tikrųjų, tai yra kokybė miego, kuris turi reikšmę ir ne kiekis. Jei jūs esate dažnai trukdomas per jūsų miego laiką, jūsų imuninė sistema yra paveikta. Tai savo ruožtu, trukdo jūsų korekcinėms pastangoms aknės įveikime. Miego trūkumas daro jus paniurusį ir pastumia jus į depresiją ir pesimizmą, eikvodamas jūsų sveikatą. Jūsų kūno chemija bus pakeista, kadangi ji paveikia tam tikrą hormono sekreciją. Ir aknė yra apsunkinta hormoninių pakeitimų. Kai jūs esate prislėgtas, jūs negalite mankštintis ar maitintis gerai. Tai savo ruožtu pakenkia jūsų pastangoms surasti, kad aknė gydo, ir taip pat stiprina egzistuojantį įsiliepsnojimą.

Jūs turite išplauti savo odą nuo papildomo aliejaus ir bakterijų ir imtis kitų priemonių, kad elgtumėtės su aknės simptomais. Išvenkite produktų, kurie tikėtina užkimš jūsų odos poras ir panaudos vaistą, kuris nepaveikia jūsų miego. Žinoma, kad Benzoyl peroksidas yra saugi perpriešinga paraiška, kad atsikratytų nuo bakterijų ant odos, ir tai nesužlugdo miego ar sukelia nuovargį. Antra, isotretinoin, žinoma, kad kuris yra susietas su vitaminu A, sukelia nepalankius šalutinius poveikius. Yra priemonių, kurios valdo aknės vitaminus tinkamai, kad pagerintų jūsų kūno naftos medžiagų apykaitą. Clearade apžvalgos aiškina, kaip vitaminai vaidina gyvybinį vaidmenį kovoje su akne.

Taip, išlyginkite savo kūno biologinį miego laikrodį ir maksimizuokite jūsų miego laiką. Tai yra viskas apie miegojimą gerai, užuot miegoję daugiau. Jei jūs esate linkęs į susirūpinimą ar kenčiantis nuo nemigos, konsultuokitės su savo gydytoju ir elkitės su savo miego svarstomomis problemomis. Rezultatai bus draminiai, kadangi jūs galite pamatyti matomus savo visaapimančios sveikatos pagerinimus, apimdamas natūralią švarią odą. Kai prieita prie aknės, miegas turi valdžią atnešti jūsų gydančias pastangas išsipildymui.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>